štvrtok 23. februára 2012

Zničené vlasy.

Neznášam pocit suchých a zničených vlasov. Veľa dievčat v dnešnej dobe sa už nezaobíde bez fénu alebo žehličky na vlasy. No toto "tepelné spracovanie" vyžaduje niečo naviac.

Pred pár týždňami som dostala vyživujúci prípravok na vlasy od značky L'Oréal. Je určený pre suché až veľmi suché vlasy. Cena je síce vyššia, no účinky sú úžasné. Spoľahlivo ochráni vlasy pred poškodením. Zmäkčuje, hydratuje a vyživuje. Obsahuje zložky, ktoré chránia vlasy pri fénovaní a žehlení.

Kérastase Nutritive
NectarThermique                                                                                                                                      
Cena: 25eur
Dávnejšie som si moc rada žehlila vlasy no po pár týždnoch boli moje vlasy naozaj zničené. Nejak som tomu nevenovala pozornosť. Dostávala som sa z tohoto stavu veľmi dlho. Preto už viem, že je dôležité akú ochranu pre vlasy si vyberiete. Táto kúra je naozaj spoľahlivá, takže sa nemusíte obávať zbytočného vyhadzovania penazí.

3 komentáre:

  1. Děkuji za nápad, myslím si že šampon s ochranými složkami při žehlení je opravdu dobrý nápad, tento přípravek neznám, ale díky tomu že se mi čas od času stane že zapomenu před žehlením na sprej pro ochranu, tak tohle by mi pomohlo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto kúru po nanesení nemusíte oplachovať vodou. Takže je podľa mna veľmi praktická. Jednoducho po umytí vlasov nanesiem a už si ich tvarovať podľa seba. (:
      Ďakujem za reakciu.

      Odstrániť
  2. Díky za tip, určitě vyzkouším. Něco takového přesně hledám :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť