pondelok 19. marca 2012

Oxygenoterapia

Berieme ho ako každodennú záležitosť a ani si neuvedomujeme čo všetko dokáže. Reč je o kyslíku.
Oxygenoterapia alebo liečba kyslíkom je liečebná a regeneračná metóda. Pri tejto terapií pacient príma 90%96% čistého kyslíka, pričom v ovzduší sa nachádza len 21%.
Načo je to vlastne dobré? Prijímanie 95% kyslíka by vám malo pomôcť :
  • Priaznivo zlepšiť energetický potenciál organizmu
    Zvýšiť fyzickú a psychickú výkonnosť
  • Urýchliť regeneráciu síl po prekonaní choroby
  • Priaznivo ovplyvniť liečbu ochorení centrálnej nervovej sústavy, kardiovaskulárneho systému, ochorenia tráviacej sústavy, urologických, gynekologických a onkologických ochorení, ochorení pohybového aparátu
  • Preventívne pôsobiť proti nádorovým ochorením
  • Zlepšiť kondíciu pred veľkou plánovanou operáciou, športovým výkonom alebo psychickým vypätím
  • Spomaliť proces starnutia, zbaviť sa vrások a celulitídy
  • Pomáhať pri bolestiach hlavy
  • Zlepšovať dýchanie pacientom trpiacim astmou či alergiami

Moja skúsenosť: Terapiu kyslíkom som vyskúšala asi 3 krát a môj pocit? Po prvom 30 minútovom inhalovaní som sa cítila uvoľnene a celý deň som mala dobrú až by som povedala...euforickú náladu. :D V tomto to môžem potvrdiť. Za tie 3 razy som však nestihla zaregistrovať žiadnu zmenu čo sa tíka pleti, no na zlepšenie nálady a celkového oddýchnutia to bolo výborné. Skutočne bolo cítiť, že nedýcham len tak obyčajný vzduch. Treba to vyskúšať a možno vás terapia milo prekvapí. (:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára