pondelok 6. augusta 2012

Movie Look, Ice Age 4 Continental Drift

Tentokrát sa pozrieme na Dobu ľadovú 4.

Diego a najvtipnejšia postava tohto dielu - Ňaňa. (:
Na tomto filme som bola spolu s celou flotilou detí od 4 do 8 rokov plus dospelí. A poviem vám, že sme sa skoro stále smiali. Všetci. (: Im sa film veľmi páčil. Je zbytočné sa zaoberať maličkosťami. Film bol proste geniálny. (: Veľa nových postáv z ktorých najlepšia bola určite Sidova babička, "Ňaňa". Toľko som sa už dávno nesmiala. (: Vystupujú tu piráti a aj sa viac spieva. Myslím, že pre decká to bol super zážitok. A nebudem vám klamať.. myslím, že som sa bavila aj viac ako oni... :D Na konci veverička objavila niečo na spôsob slávnej Atlantídy čím nám odkrýva všetky taje sveta. Obdivujem tvorcov za tú odvahu a celkovo za nápady, ktoré do animáku vhodili. Čítala som celkom zlú recenziu, ktorá bola odôvodnená tým, že veľa scén bolo "ukradnutých" z iných animákov. Vôbec som si na prvý pohľad nič nevšimla. Aj keď ak sa nad tým zamyslím..naozaj je to tak. No držím sa tohto. Rozprávka má slúžiť hlavne na pobavenie a my sme sa všetci hrozne bavili. Pre mňa určite najlepšia časť zo všetkých. Veľký potlesk.

Videli ste film? Páčil sa vám? (:

7 komentárov:

  1. jako bude mi 18 a taky bych ten film chtela moc videt! :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D To ti doporučujem vidieť! Budeš sa baviť. (:

      Odstrániť
  2. Viděla, líbilo, ale Madagaskar u mně stejně vede :-) A to mi není ani 15, ani 20 :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Madagaskar bol tiež super, ale viac som sa nasmiala tu. (:

      Odstrániť
  3. ja som naňho bola s priateľom ale toto bolo perfektné :D noačo že je to animák pre deti a mi máme cca 20 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Myslím, že animáky ma nikdy neprestanú baviť... (:

      Odstrániť
  4. Ja som na tom ešte nebola, ale počula som len samé chvály a dobré ohlasy takže určite sa na to kuknem :) A dakujem za tvoj milý komentár, som tvojím novým followerom :))

    OdpovedaťOdstrániť